lördag 11 augusti 2012

Läger

Nu har jag sovit min sista natt på liggunderlag. Längtar efter en säng. Min kropp är helt färdig efter alla aktiviteter, det har varit en göddig helg. Gårdagen började jag genom att gå ner till standen, där jag var helt ensam. Såg inte ens en båt så jag satte mig och mediterade lite. Vilken start på dagen, att få vara ensam med havet.


Sen begav vi oss ut och SUPade (stand up paddeling) längs standen och Lomma hamn. Sjukt soft att SUPa, skulle gärna ha en sån bräda, perfekt när man har barn. Tog oss förbi hamnen och blev serverade lunch. Efter lunchen skulle vi ha skimboardat men vinden tog sig så vi ville hellre kitesurfa och testa på det. Jag lyckades komma upp på brädan!!! Är så nöjd med mig själv!! Vilken känsla!

På kvällen grillade vi hamburgare och som efterrätt blev det grillade marshmellows. Man blir hungrig efter en hel dag ute med aktiviteter.


Idag ska vi nog vågsurfa nån timma innan det är dags att åka hem.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Wow det låter som en sjukt rolig helg!! Kul att du satsade och åkte. :)

    SvaraRadera