fredag 10 augusti 2012

Wakeboard

Jag har stått på en wakeboard. Inte på land utan jag har lyckats köra på vatten i Malmös kabelpark. Trodde aldrig jag skulle lyckas komma upp men det gjorde jag!! Flera gånger. Det var himla roligt och jag kommer definitivt göra det igen.


Efter kabelparken åkte vi till Stapelbäddsparken och testade att skatea med skateboard och longboard. Insåg att det var 20 år sen sist (jag är visst gammal!!!). Longboard var väldigt spännande. Skateboard kändes mest som ett självmordsförsök. Funderar på att skaffa en bräda att köra till jobbet med. Det är nämligen en tråkig km från tågstationen jag jobbar och men en bräda skulle det gå mycket snabbare samtidigt som jag skulle öva upp balansen. Win-win.


På kvällen var det yoga med inslag av pilates och flamenco. Mycket intressant. Dagen avslutades med tacos och prat om våra drömmar.


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar